Obserwatorzy

czwartek, 7 lipca 2011

Nowe Elle ;)

Siemanko ludziska !!! Piszę ten post ponieważ chce wam zademonstrować nowe Elle . Jak wam się podoba i czy kupicie je sobie ? Bo ja się przyznam że nie kupię . Nie to że mnie nie stać itp. bo stać i to nie na jeden manekin powyżej (z ciuchami oczywiście !) tylko po prostu mi osobiście się nie podobają i są owiele za drogie jak na ich wygląd ! A wy co o nich myślicie ? PS. Chciałabym jeszcze was zaprosić na mojego dopiero co otwartego bloga http://stardollowicze-online.blogspot.com/ ;) Zapro ;) Kornel

Brak komentarzy: