Obserwatorzy

poniedziałek, 11 lipca 2011

Metamorfoza: mikula_1

                                                                        Ubiór !


    Przed: Jesteś ubrana bardziej jak na bal. 
                                  
Po:  Ja cię ubrałam jak na codzień. Mi się podoba jak cię ubrałam masz tak dużo fajnych ciuchów a ich nie nosisz !! ;D 






                                 Makijaż !


 Przed:    Ładnie wyglądasz, ale ty nie masz prawie kosmetyków !. 


 Po:  Ja zmieniłam fryzure. Dodałam pieprzyk i mi się podoba. !! ;DD 

Brak komentarzy: