Obserwatorzy

niedziela, 28 sierpnia 2011

Hej!!

Sory,ze mnie długo nie było,ale jakoś tak wyszło ,ze nie miałam czasu.

Zrobiłam metkę mojej dolce i wkleje ją wy mi powiedzcie czy ładnie ok?

                                                           Makijaż:



                     

                                                                                Ubiór:

                                                                          

Czekam na komcie :)   Ładniej przed czy po?

Brak komentarzy: